en friserad fotomodell :S

fredagen inleddes med att gå upp lite tidigare än vanligt och promenera till gymmet. tränade lite innan jag gick till skolan. satte mig och skulle räkna fysik men det blev inte så mycket gjort, åt lite mellanmål istället. sedan hade jag svenska och vi fick se klart filmen, ett öga rött. ingen direkt höjdarfilm enligt mitt tycke men ganska skön lektion. efter lunch var det engelska och vi skulle göra om en engelskdikt som shakespear skrivit, får se hur resultatet blir när den är klar. efter engelskan hade vi biologi och sedan var skolveckan slut. stephens hade tagit med sig rågoda muffins som vi fick smaska i oss efter skolan. sedan var det tänkt att jag skulle plugga lite men istället fick jag skjuts hem med jonas som skulle hämta en väska hos mig. efter det tog jag en power-nap eftersom jag inte orkade plugga. när jag vaknade gick jag vidare till mamma. slog mig ned och pluggade lite, fattade inte mycket. skulle träffa kim, men vi bestämde att vi skulle ses hos fredde där det var party på g. kvällens största drama var väl att man höll på att inte komma in, eller i alla fall inte sällskapet. Men det löste sig efter en stund. annars var det inte allt för mycket action eller drag menmen.

och nej jag är ingen tv-kändis och inte någon fotomodell för den delen heller, även om de lät trevligt.

lördagen var ganska lam. hade planerat för att plugga men hittade på massa ursäkter och började inte plugga förrän sent på eftermiddagen. sedan kom jonas förbi en stund och vi kollade tv och både föstörde och lagade hans cykelpump innan han gav sig av hemåt igen. under dagen hann jag dessutom med att klippa mig.

idag så kom paulsson och aron förbi strax efter tolv och vi skulle planera morgondagens specialidrotts lektion. det gick väl ganska hyggligt när vi väl var igång. när de hade åkt hem gick jag till gymmet och tränade innan jag gick till mamma och käkade, pluggade och kikade på tv.

imorgon är det skola igen:/ och jag har väl inte gjort riktigt så mycket fysik som skulle kunna önskas menmen.

ciaociao italia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0