en rätt värdelös dag

och idag var det torsdag då, en dag som inte var något speciellt alls, trött var man dessutom. det första jag gjorde när jag vaknade var att dra täcket över huvet å golma lite för mig själv, riktigt segt att komma upp. det mest händelserika under dagen var kanske när man gick runt på tempo i typ 30min för att man inte kunde bestämma sig för vad man skulle köpa.

annars så var det skola som vanligt, började med spanska och sedan engelska, fick tillbaka ett engelskaprov vi gjorde innan lovet, fick mvg första gången i min engelsktalandehistoria tror jag. sedan var det lunch och efter det kemilabb och matte för att sedan avrunda dagen med religion. efter skolan satt jag kvar ett tag och skrev labrapport. sedan gick jag hem till mamma och käkade middag. kim och albin kom förbi några minuter och tillsammans gick vi och handla på tempo som jag nämnde tidigare. sen kollade jag på lite slutspelsinnebandy innan det var dags för att själv dra iväg och träna.

när jag står och väntar på skjuts av far så ringer tränarn och frågar om jag är på g. jag fattar ingenting, men han säger att vi skulle börja åtta och att han hade informerat om det i tisdags. men är man tankspridd så missar man mycket och jag gled in 35min efter att träningen börjat. divafasoner? hehe. i övrigt gick träningen bra förutom att bland det första man gjorde var att springa omkull sig själv så nu svider det fint på bröst och knän, lite får man leva med.

och hv-71 gick till final, inte oväntat kanske, men det var inte vad jag ville. höll faktiskt på timrå i den där serien menmen, guldet går väl till jönköping fast jag håller på lindköping.

nu borde man kanske sova om man ska orka upp och träna i morgon bitti

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0