"hur gick det med picken?"


har inte skrivit sedan vi hade prov i torsdags. ett prov som ändå kändes som det gick ganska. efter provet blev det direkt till gymmet och sedan hemgång. borde kanske ha pluggat men gjorde det inte.

fredagen inleddes med gym, sen skola och efter det en sväng ner på stan om jag inte miss minner mig. på kvällen kom stephens, olof, kim och albin på besök. och hv-71 blev svenska mästare.

när jag vaknade på lördagen fick jag känslan att jag bara måste till globen. så några timmar senare bar det av dit för att se när svenska mästarna i innebandy korades. grattis warberg till guldet.

idag så har jag varit på gymmet och efter det bara varit hemma och tjockat med godis och plugg.

lyssnat på samma låt minst 30 ggr under ett dygn:P, inte ens enformigt

"nyttig" weekend till sin end

hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0