jag tror inte jag finns

nu har man inte skrivit på ett tag, det kan bero på att man hade fysikprov på onsdagen, gick dock inte jättebra tror jag. sedan kan det också bero på att jag inte varit så mycket vid datorn de senaste dagarna heller.

I tisdags var det vanlig skoldag och på eftermiddagen fick vi lyssna på en föreläsning av Jonas Hassen Khemiri(osäker på stavning). han var riktigt skön och berättade en hel del roliga historier. efter föreläsningen så gick jag tillbaka till skolan för att pluga lite fysik. sedan gick jag hemåt och käkade innan det bar av till träning. på träningen var det två stycken testspelare nere och spelade. efter träningen var det spelarmöte om framtiden. sedan bar det av hemåt och manfick offra kvällens champions-league match för att plugga fysik, jobbigt.

Onsdag, skola med spanska och svenska och efter lunchen fysikprov, skönt att ha det gjort. efter skolan gick jag till gymmet, var där i nästan 3timmar och det var ganska nice. efter gymmet gick jag ner på stan och käkade på max. sedan tog jag bussen ut till ica sävja för att möta jonas. köpte mjölk och godis innan jonas och jag körde vidare till anton. hemma hos anton väntade dels han men också olof. vi kollade först på lite sm-finals hockey och sedan kvällens champions-league match. sedan körde jonas hem mig och det var dags att sova.

torsdag skola, engelska, biologi, matte och religion. efter skolan gick jag och gymmade, träffade kim och albin på gymmet. efter gymmet gick jag hem och åt innan jag åkte tillsammans med sebbe till emma. där det var lite folk från klassen. sedan när vi skulle ta bussen hem så gick den tydligen bara till stora torget. vi antog det värsta att vi skulle behöva gå hem men sån tur är har sexan en sista sväng kvar för kvällen så vi hoppar på bussen. det var trevligt att gå igenom skogen när man inte såg något.

idag, började morgonen med lite gym och sedan svenska och sedan engelska och nu är det lite biologi.

bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Jonas Hassen Khemiri stavas hans namn :P haha

2008-04-11 @ 19:23:38
URL: http://nystraand.blogg.se
Postat av: Linda

Jonas Hassen Khemiri stavas hans namn :P haha

2008-04-11 @ 19:23:51
URL: http://nystraand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0