måndag igen

så var det måndag igen och skola som vanligt. började med spanska, ska översätta någon dikt typ. sen var det idrott, körde nån lite töntig lek som kallades krig. somliga personer tyckte tydligen att det var lite känsligt med starttiden för lektionen, men det behöver kanske inte gå ut över andra. efter idrotten var det lunch och sedan klassråd och matte. efter matten cyklade jag till lundellska för att ha specialidrottslektion och idag var det jag paulsson och aron som skulle vara lärare. vi körde lite fys och innebandy ganska skojj även om det kanske är ännu roligare att vara med själv.

efter det cyklar jag hemåt och duschade innan jag gick vidare till mamma. skulle plugga fysik och har i alla fall gjort lite men inte så mycket som kanske bordes, får bli imorgon. kollade på innebandy på tv och warberg gick till sm-final, inte helt oväntat kanske.

hare fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0