nu är klockan tjugo i

dagen inleddes med nationellt prov i Engelska, bästa starten på en vecka? eller inte. fast det gick nog ganska hyggligt i alla fall. efter provet gick jag till gymmet en timme och tränade lite. sedan var det lunch och jag gjorde något sensationellt, jag åt nämligen fisk och inte bara en utan två stycken sprödbakade fiskar. och till informationen hör att jag inte ätit fisk sedan barnsben. nu är det snart dags för mattelektion.


igår gymmade jag lite innan jag gick till mamma och bakade riktigt goda cookies. på eftermiddagen kom storebrorsan förbi och vi körde tv-spel och kastade lite amerikanskfotboll, nice.


hare


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ GUBBEN, ANDERSSON HÄR. HAR PRECIS HITTAT TILL DIN FABULÖSA BLOGG. KAN INTE DU BJUDA MIG PÅ EN AV KAKORNA NÄSTA GÅNG VI TÄRFFAS? PÖSSS :D

2008-04-28 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0