solen börjar titta fram

nu har jag inte skrivit på flera dagar, delvis beror det på lathet men också på att sidan låg nere fram tills igår.

kort resumé kanske då:

i lördags så var det tydligen "klassträff" på gymmet verkade det som, men jag var inte bjuden:p utan upptäckte att när jag kom dit skulle alla andra från klassen precis dra. men jag körde mitt race. senare så åkte jag och hämtade upp jonas och vi drog tillsammans till anton. kollade på film och käkade lite godis och så. jag somnade som vanligt en stund på golvet tror jag. sedan drog jag och jonas hem och han stannade hos mig över natten.

på söndagen gick jag ner på stan och träffade linda. fikade lite i det vackra vädret och testade ett par byxor, inget köp för min del dock. sen gick jag hem till mamma en sväng och kollade lite tv och käkade dubbel middag.

på måndagen var det dags för skola igen efter en veckas lov:/. började med spanska och upptäckte att man förlorat förmågan att tala. sedan var det idrott, vi körde rugby, till en början var det inte så mycket action men sedan smällde det till. jag fick en riktig pärla då jag träffades av en armbåge över käften. tyvärr sprack bara läppen så nästa gång får du ta i lite mer och träffa under hakan så jag åtminstone får en redig hjärnskakning anton. sen var det lunch klassråd, matte och specialidrott där vi körde handboll och det var riktigt skojj. Under dagen lyckades Jonas också klara sin uppkörning:D GRATTIS.

igår så var det en vanlig skoldag med kemi och fysiklabb. på rasten åkte vi ner till musikenshus och köpte biljetter till talangkampen 2008. sedan var det engelskaföreläsning innan vi slutade. efter skolan gick jag till gymmet och sedan hemåt innan jag drog iväg på innebandyträning. och den gick rätt hyggligt. sedan åkte jag hemåt läste ut min bok som hette "fakta om finland" och kollade på champions-league. brorsan kom på en blixtvisit också.

idag var det skola och vi började med spanska skrev på barnboken. sedan religion och svenska där vi fick kolla på ett öga rött. dagen avslutades med fysik. sedan gick jag ner på stan för att träffa kim en stund. vi käkade lite på max och tog en sväng om utan att köpa något innan jag åkte hem och nu sitter man här och ska prestera en labbrapport och sedan kolla på kvällens champions-league.

ciao

Kommentarer
Postat av: Susanna

ja det är bara bra :D

2008-04-03 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0