vad spelar det för roll

jahaja då har en ny skolvecka börjat och den inleddes med nästan två timmars gym innan det var dags för idrott, vi körde något som kallades hey baberiba bingo, något flummigt. efter lunch var det klassråd och sedan repetition av matte c som gällde. sedan drog jag till lundelska för special idrott. efter skolan drog jag hemåt för att plugga kemi. senare på kvällen kom jonas förbi och hjälpte till med detsamma.

idag så hade vi "äntligen" kemiprovet. ingen aning om hur det gick men hoppas det gick bra. sedan hade vi matterepitition igen. för att sedan sluta för dagen. skönt med en kort dag. satt kvar och gazzade lite i den sol som har kikat fram de senaste dagarna. efter det så drog jag och mötte, kim, nicko, danne och albin för att gå till gymmet. efter gymmet så tänkte jag cykla till innebandy men kom på att den var senare lagd så det blev en sväng ner på stan och käk på cupido.

nu blir det nog lite vila framför champions league.

"Jag var inställd på att göra den enda finten jag kan" jävligt kyligt att kunna avgöra en sm-final på det. men så är han väl också lite omänsklig den där Magnus Svensson.

skönt att solen börjar kika fram och det får gärna fortsätta så hela sommaren, även om det inte kommer bli så men.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0