snart slut

det är inte ofta man skriver men,

ja i måndags jobbade jag och delar av laget med att städa efter reggae-festivalen. Måste säga att det var något utav det lerigaste jag har gjort i alla fall, skönt med en dusch den dagen. det roligaste under arbetets gång var väl då jag höll på att pricka modous panna med en inlagd gurka på 20meters avstånd.

på tisdagen var det dags för säsongens första match och det blev även säsongens första vinst och det av årets nyförvärv gjorde lämpligt nog mål på säsongens första skott. slutsiffrorna skrevs till 16-0.

onsdag och torsdag var det stan som gällde och även kinamat vid de båda tillfällena. så totalt har det på två dagar blivit ca 9 portioner av den varan. men är det gott så är det. det var dessutom en tant som tyckte vi stod i vägen för henne och myntar uttrycket "om ni inte flyttar er på en gång så ska jag se till att ni får 15år på kåken för olaga trängning". Good luck säger jag eftersom man knappt åker in 1år för mord så lät det rimligt. dessutom ska hon va glad att vi flyttade på oss istället för att slå ner henne vilket är lätt hänt med sån attityd.

Idag har jag slappat framför tv:n och kollat på sveriges tennisdubbel som drog ut på tiden, men det blev vinst till slut.

I morgon är det matchdags igen men den här gången lär motsåndet vara lite hårdare än i tisdags eftersom vi möter seriesegrarna från förra året: Loke.

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0