allt går åt samma håll

börjar dagen som vanligt med att gå till skolan. inleder med spanska, ganska slapp lektion. sedan var det engelska på schemat, även det en ganska skön lektion. sett till vad engelska kan vara. Sedan var det dags för lunch, men det blev inte så mycket av den varan då det serverades lax och de som känner mig vet att fisk inte är min stora passion. i alla fall inte på tallriken. efter lunch var det plugg i kemi och sedan matte som gällde innan det var dags för seminarium i religion. det gick väl inte så där jättebra, vet inte men hade inte så mycket att framföra.

efter skolan gick jag hem, skulle plugga lite, men inledde med att försöka ta ikapp lite av den sömn man förlorat de senaste veckorna. sov väl en liten stund i alla fall innan jag öppnade kemiboken. gick väl inte jättebra men... får se hur de går

sedan åkte jag till träning. men när jag kom dit så var det bara jag och två till där. blev någorlunda irriterad då man gärna kunde varit hemma och gjort något helt annat om man bara vetat. nu fick man hoppa in och spela ouppvärmd med lag2. asså va e de som händer, säsongen börjar gå mot slutet och upplösningen och träningarna bara försvinner eller är ur fokus. men det är väl som med allt annat, det är på väg neråt...

fredag imorn, lite skönt att det snart är helg

ha det

Kommentarer
Postat av: cattis!

lax är asgott ju!

2008-02-09 @ 13:59:14
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0