Andra sidan

hade sovmorgon i morse, fram till 10.30 men jag vaknade vid 6 och var vaken någon timme, innan jag kunde somna om igen. tog en "lång" promenad till skolan där vi skulle ha svenska. det var en slapp lektion, vi skulle bara välja en bok som man inte trodde att man skulle läsa i vanliga fall. eftersom jag aldrig skulle läsa i vanliga fall fanns det mycket att välja på och tillsist blev det en bok som heter Fakta om finland, får se vad det är för skräp. till lunch blev det chicken kebab, det var smaskens. efter lunchen hade vi engelska och vi såg bara klart på filmen vi började på i tisdags. efter engelskan så var det biologi som gällde. vi fortsatte med vårat grupparbete om kloning och satt och diskuterade framtiden för detta område. sedan var det slut för dagen och lovet fick sin början.

Olof bjöd på riktigt god sockerkaka efter sista lektionen, det var en smakupplevelse utöver det vanliga. efter lovet är det min tur att bjuda på något gott.

efter skolan gick jag hemåt, sov en liten stund för att sedan åka ner på stan och köpa en ny jacka, som jag hade spanat in. sedan kom jag hem igen och somnade åter igen. trots att jag sovit en del så känner jag mig fortfarande trött, kanske sover lite lite.

när jag vaknade igen så åt jag lite hemmabakad pizza. innan paulsson kom och vi gick hit till mamma och kollade på tv.

the green mile feels so long

är det så uppenbart?

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0