ännu en torsdag

det blev tillslut så att jag var hemma idag också. är fortfarande lite sjuk men nu är det mest hosta och förkylning, febern har lagt sig rätt hyggligt. men det blir ingen träning i alla fall. idag har jag varit hemma, men för ovanlighetens skull var jag utanför husets väggar en stund. satte mig nämligen på altanen och läste i den skinande solen. det var riktigt härligt faktiskt. annars har det vanligt som vanligt. gått mellan tv:n och datorn. Å imorrn blire skola i alla fall, no matter what nästan.

man kan ju fundera på om det bli någon som friar till en imorrn då, det är ju trots allt skottdagen

nu får det bli lite allsvensk hockey i brist på annat, skulle gärna vilja se foppa lira match asså.

kanske man skulle?

orkar inte, ingen kan förstå.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0