då va det slut på ytterligare en vecka

jahapp då har man en helg till att skriva till samlingen. och imorron är det specialidrottsprov oxå, är hyggligt förberedd men det kunde väl varit bättre. men det är en annan historia.

aja dagen då:
gick ner på stan där jag träffade linda, gick runt och kikade lite, ingen investering gjord. vi gick sedan och fikade på 018, skön personal där. ville fixa sköna platser åt oss men vi nöjde oss att sitta vid dörren. han ville lura linda att ta grädde;). efter en smaskig chokladtårta och pratstund tog vi bussen till gottsunda för att kolla på innebandy. såg väl ett av säsongens skönaste mål eventuellt. Nick in i eget mål, gjort av en brorsa till en i min klass, så de va lite kul. sedan bar det av till mamma, hjälpte henne att koppla in högtalare till tv:n. Pluggade också lite idrott medan jag kollade på barcelona. Sedan gick jag hemåt och nu sitter man här.

Summering av veckan:

Veckans citat topp 3, utan ordning:
Domare i torsdags: "lägg av med det där, ni kollar alldeles för mycket på tv."
Domare i går: "Det var ju efter det första" syftade på ett slag som kom efter ett annat slag, varpå den ena fick utvisning den andra inte.
Av en anonym spelare i laget: "att vara lättpåverkad är bra, det blir inte så dyrt"

syrror är trevliga, framför allt andras kanske, hehe. Några vet nog vad jag menar. andra är mer på distans å bara kul å snacka med eftersom man inte längre har kontakt med brorsan, hehe, intärnskämt

slutligen; det blir väldigt mycket slit med innebandyn den närmaste tiden om vi ska klara det vi vill.

imorrn är de måndag igen, kul. men nu är det dags för lite smygkikande på superbowl tror jag minsann

ha de

Kommentarer
Postat av: den bästa

:O hur kan du ens säga något bra om cafe 018?! du vet inte vad som döljer sig under ytan

2008-02-04 @ 22:18:13
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0