empty lines

aja gårdagen då, funkade inte att logga in igår när jag försökte så det får bli idag istället. gick ner på stan med mamma nästan direkt efter att jag hade vaknat. Vi började med att leta efter en halsduk. Men vid stadsvandringens slut så hade jag hunnit köpa ett par jeans, ett par skor, hårwax och dessutom ätit en kinabuffé på dragon palace, smaskigt.

efter maten promenerade vi hemåt. väl hemma satte jag mig och bara tog det lungt framför tv:n en stund innan det var dags att åka till träningen. när jag kom dit blev jag snabbt påminnd om att jag glömt lagets bollar hemma. pappa fick bli dagens räddande ängel som hann åka hem och hämta dem innan träningen ens börjat. träningen i övrigt var väl så där halvlam och gick inte jättebra heller.

efter träningen följde paulsson med mig hem. vi gick och kollade på champions-leauge hemma hos mamma. nice att italienarna förlorade. sedan gick vi till pappa och kollade först på Team America och sedan på South Park och snackade massa innebandy fram till soluppgången.

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0