en onsdag, med sol

som nämnts tidigare hade jag paulsson som nattgäst, fram tills idag. vi klev upp vid tolv-snåret och var hyggligt trötta och visste inte vad vi skulle hitta på under dagen riktigt. men det blev tillsist lite träning. vi körde specialträning med Davvan i allians då våran vanliga träning var inställd. efter träningen så åkte jag hem till paulsson. men då började jag känna av en liten sömnbrist och åkte ganska snabbt hem för att ta det lite lugnt. kollade på Champions-league idag med.

när man klev upp i morse så sken solen, det kändes som om våren var på väg men lite senare kom dimman fram igen och det blev mörkare, som vanligt.

ha det

Kommentarer
Postat av: Paulina

jag såg dig på bussen när du skulle till allians (?) jag satt nämligen på bussen åt andra hållet :P

2008-02-21 @ 08:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0