fettisdagen

började dagen med att ligga och dra mig till klockan åtta, upptäckte att jag hade väldigt ont i nacken. trodde att det berodde på dålig sömn, för det visste jag att jag hade haft. Men efter en stunds eftertanke kom jag på att vi hade haft redskapsgymnastik igår. På den skulle vi stå på huvet och det var nog det som var boven i dramat. Gick i alla fall till skolan, kom precis i tid. första lektionen var rätt slapp, plugg inför nästa veckas prov. Sedan var det dags för fysiklabb. Men den var liten och ganska enkel så det var skönt. sedan var skoldagen slut. men jag satt kvar och skrev lite på min krönika och började på min labbrapport också.

sedan bar det av mot stan med linda för att äta semla:D. det va smaskens. sedan gick vi runt och kollade i lite affärer. efter det tog linda bussen hem medan jag skulle fortsätta mot allians. Funderade på att gå men upptäckte att klockan kanske var för mycket för att hinna. Så det fick bli buss.

träningen gick banan, kände inte alls för att springa typ. sedan bar det av hemåt, här e de inte mycket action.

magic

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0