klurigt

har tagit paus i mitt mattepluggande nu. har två stycken härliga matteprov att se fram emot imorgon. det ena skulle i alla fall vara lätt och det andra var inte helt avgörande heller så så mycket pluggande har det inte blivit direkt. lever på gamla meriter och hoppas det kommer att fungera.

började annars dagen med en sovmorgon då spanskan var inställd, skönt. inledde istället med en religionsföreläsning som var rätt chill. sedan svenska, den var kanske ännu mer chill, jag och grabbarna började spåna på en resa till alperna. vore nice (och dyrt), smakar de så kostar de. Som E.T skulle sagt: pengar är inget problem. sedan var det lunch, dagen till ära serverades pannkakor. måste väl bittert erkänna att jag har börjat tröttna lite på denna delikatess. efter lunch hade vi ett nerkortat fysik-pass. vi pratade om lite kärnkraft osv. man kan väl säga att skoldagen inte var så ansträngande.

satt kvar en timme i skolan i hopp om att anton skulle åka med mig till träningen men så seg som han var och så lack som jag blev så drog jag tillsist utan honom ner på stan. han skulle promt göra en dagboksanalys till specialidrotten. på stan bestämde jag möte med kim. han köpte ett par skor innan vi gick och köpte sallad på cupido. den avnjöts vid fyrisån i det för dagen vackra vädret. var kanske sista gången i alla fall kim köpte sallad på det där stället. först hade dem sönder burken han skulle äta ur, redan innan han fick den. sedan så höll han på att spräcka käften på ett ben stort som ett finger som dem hade kryddat kycklingen med. men sån tur var kom han inte till skada utan vi kunde gå vidare och han köpte lite godis. sedan åkte jag till träningen.

när jag kom dit så visade det sig att vi inte hade några målvakter. (när hade vi det senast egentligen?) det är sånt som gör ens kväll tråkig. man blir bara grinig och omotiverad. efter den träningen vi hade så åkte jag bil hem med nicke, nicenice.

alla kanske inte förstår?

alla hjärtans dag imorrn, hmm...

 ha det

Kommentarer
Postat av: amanda

go alperna! och btw, anders.. vi har väl itne två matteprov imorrn, får jag verkligen hoppas.

2008-02-13 @ 22:42:16
Postat av: malin

kan man tröttna på pannkakor?
jag har nog fått det i skolan 1 enda gång, då jublade vi.

2008-02-13 @ 23:01:09
URL: http://maulingustavsson.blogg.se
Postat av: anders

>>amanda, jag har två imorrn, missade ett förut som jag gör imorn:P

>>malin, så du har vågat dig hit nu:p men jag har ätit det hemma ganska mycket oxå, det är väl det;)

2008-02-13 @ 23:46:38
URL: http://jozon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0