kurva uppåt från igår?

Sitter nu hemma hos kim. har precis kommit hit efter en lång promenad genom uppsala. dagen känns som att den varit ganska lång. började med att gå till skolan som vanligt. men det var i alla fall skönt med lite sovmorgon. började med svenska. ganska soft lektion, satt bara och gjorde intervjuövningar. sedan var det lunch och engelska som gällde. hade ett litet test på engelskan och det gick bra, och engelska som inte är min starka sida:P sedan var det dags för biologi. fick tillbaka mitt biologiprov som jag gjorde för några veckor sedan. trodde inte det skulle gå så bra men fick iaf MVG vilket var skönt med tanke på att jag inte hade så stor koll på vad som skrevs under provtiden.

nu börjar det dra sig mot kvällen här och ska snart ut på partaj. kan kanske bli trevligt.

ha det


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis till mvg:t :)

2008-02-09 @ 09:57:45
URL: http://nystraand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0