lovets första dag

vaknade ganska sent imorse, var i och för sig uppe ganska länge också. kim kom på besök innan jag ens hade hunnit byta om och vi skulle baka sa vi. men när vi hade hällt upp mjölet och insåg att vi behövde gå till affären här nedanför för att köpa mjölk så ställde vi in planerna. jag var inge hungrig, mer illamående då min frukost bestod av juice och godis som var kvar från gårdagen. kim var inte heller sugen, så vi hoppade som sagt över bakandet. istället satte vi oss vid datorn. och av olika anledningar fastnade vi där ett antal timmar, så socialt så.

sedan gick kim med mig till pappa innan vi skildes åt för att jag skulle vidare till stockholm. jag skulle hälsa på min faster och mina kusiner. det  bjöds på mycket god mat och det var allmänt bara trevligt.

I brist på annat att skriva så får man väl bara höja en röst för att det är trevligt att världens bäste tennisspelar kommer till sverige för att spela stockholm open. ingen nyhet längre men jag tycker att det nästan värt ett besök bara för att se Roger Federer spela.

I morgon är det match, viktig sådan mot Stenhagen/studan. får se hur det går. hoppas och tror givetvis på seger och det skulle innebära viktiga poäng för oss så här i slutet av serien.

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0