Middag med den nyblivne poeten?

döm själva:

När du

När du ser på mig
När du rör vid mig
När du säger att jag är den vackraste som finns
När du lägger din hand i min
När du säger att du är min
När du säger att du alltid kommer älska mig
Då förstår jag att jag föralltid är din

Skriven av Erik Thorelli som en uppgift på svenskan tidigare idag. När jag hörde nyheten om att det fanns en dikt av denne unge, talangfulle poet blev jag tänd direkt och ville lansera den. Om den blir berömd får man väl räkna med en procentuel del av intäkterna. ge gärna ett omdöme, möjligen tycker vissa att han ska behålla tennisracketen i handen istället för pennan:P

mer information om (den fartfyllda?) middagen och så vidare får väl komma imorn antar jag.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0