slut på en vecka till

då sitter man här och tuggar på sega godisar från bensinmacken å dyra va dem också. är lite nere efter dagens förlust i det som var näst intill en måste match. vi förlorade med 7-4 mot hagunda och nu måste vi vinna de två återstående matcherna och även ha tur med resultaten i andra matcher. menmen man får väl se hur det går.

innan jag åkte till matchen var jag ner på stan med david. han investerade i lite kläder och likaså jag som köpte en skjorta. men det var väl det sista för den här månaden (säger vi) man kan ju inte bränna alla pengar. sedan tog vi en sallad med oss från cupido, smaskigt.

så här på kvällskvisten har man anton på besök och pluggar lite kemi, eller försöker i alla fall göra det. nu blir det nog någon film eller något.

en ganska händelselös dag, inte mycket att skriva om

veckan är slut...

ha det

Kommentarer
Postat av: E

ANders får du mvg ¨på allt ?

2008-02-11 @ 18:47:09
URL: http://sunnerstakobojsarna.blogg.se
Postat av: anders

hehe, ne du erik de får jag inte

2008-02-11 @ 22:46:33
URL: http://jozon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0