snurr

fredagen hade inte mycket skojj att bjuda på direkt. satt hemma hela dagen vad jag kan minnas.

Idag var första dagen på lovet jag blivit tvungen att ställa väckarklocka. skulle ju upp och spela match imorse eller hade samling vid 11 så det var inte alltför tidigt ändå. men jag kände redan vid första bytet att det skulle bli en jobbig match att genomföra. var trött som en gnu. kanske berodde det på att man vaknade vid 5 och låg vaken i dryga timmen med något som påminde om ett getingbo i skallen. Vi vann i alla fall matchen efter att Paulsson bjudit på 5 kassar och jag 1. slutresultatet blev 8-6. efter matchen var det bara en snabb dusch innan man skulle sätta sig i bilen igen, denna gång för att åka till enköping för a-lags match mot fanna. när man kom ut ur alliansen var det jättefint väder ute, det är då det känns som att man valt fel sport, menmen. vi förlorade matchen med 8-7. hyggligt resultat med tanke på att vi låg under med 7-2.

efter matchen åkte jag direkt till mamma, för att äta och kolla på melodifestivalen. vi bakade snickers för tredje dagen i rad tror jag, och det känns som att början på ett nyttigare levande har gått åt det andra hållet. och särskilt mycket tittande på melodifestivalen blev det inte heller försökte sova lite i stället. känner mig lite hängig.

man är sig inte lik

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0