snurrigt

det blev ingen skola för mig idag, har fortfarande ca 40grader feber. Så idag har jag bara legat hemma, sovit en hel del och typ kollat på tv största delen av dagen. på kvällen tog jag mig till mamma och hon har nu fått internet igen efter att det legat nere i 4 dagar. jag kollade på innebandy på tv och nu sitter man här och borde kanske skriva lite biologi men det orkar jag inte så det får bli i morgonbitti. det blir ingen skola för min del i morgon heller.

ohh, såg precis att en av sveriges största idrottare bestämt sig för att försöka spela igen, nice. kul att foppa valde att spela i colorado även om jag gärna sett honom i modo-tröjan igen. men man kan inte få allt

ha det

Kommentarer
Postat av: amanda

du missar inget, jag lovar dej

2008-02-26 @ 18:11:53
URL: http://am4nda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0