some words

vaknade ganska sent idag också. Fick våfflor serverade av min bror till frukost/lunch. sedan gick jag och hämtade mina innebandygrejjer. skulle ju spela match. tog en promenad tillsammans med Elsa till hallen där vi skulle spela. dagens motstånd svarade Stenhagen/studan för. och som jag nämnt tidigare behövdes nästan en seger. något som vi också fick med oss efter en 9-7seger, viktigt.

Efter matchen bytte jag bara matchshortsen mot ett par träningsshorts och åkte direkt till gymmet. tränade några timmar (välbehövligt) innan jag gick till mamma för att käka tacos. mycket gott tyckte både jag och kim som stod för kvällens sällskap. efter middagen blev det lite stök och stojj tillsammans med brorsan. innan jag och kim gick ner till videobutiken för att hyra film tillsammans med albin. på råd från expiditen fick vi chuck & larry i handen. ett i efterhand val jag och troligen också kim ångrar, då han somnade:P och jag tyckte den var tråkig.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0