the green mile

ja då va kemi-provet gjort då. Det kändes som om det skulle ha gått ganska bra faktiskt, vore skönt om så va fallet. men jag höll på att svimma när jag fick syn på den sista uppgiften först. men efter lite funderingar var det bara att använda uteslutningsmetoden och det sunda förnuftet. efter provet så tog jag min frukost, som jag sedvanligt hade burit med mig till skolan. den bestod idag av en toast och två bullar. sedan var det dags för matte och fysik, tog det ganska lugnt orkade inte göra så mycket på den lektionen. men det behövdes kanske inte heller. sedan var det dags för lunch. det bjöds på grillkorv, ingen höjdare kanske. men tog en ändå och gick och satte mig. när jag slog mig ner sades det att fisken var väldigt god och jag blev tvungen att smaka, och den var faktiskt riktigt god. jag som inte ätit fisk på flera år. den var till och med så god att jag tog mera:P en historisk dag alltså:P

efter lunch skulle vi se på film på engelskan. det som visades var The green mile. riktigt bra film, sett den tidigare, vi fick dock inte se klart hela idag, den var längre än vad det hade räknats med. slutade sedan för dagen men gick och satte mig i matsalen för att plugga matte. men det blev inte särskilt mycket av den varan utan istället skulle jag börja röra mig hemåt. men jag kom inte längre än ut på skolgården innan jag satte mig ner igen. ville göra något, funderade på en promenad men så blev inte fallet.

istället åkte jag med linda ner på stan för att köpa en present till hennes bror. det blev bara en kort sväng på stan men hann i alla fall äta innan jag åkte för att träna.

träningen gick väl inte överdrivet bra direkt:p men kul i alla fall att tränar nicke var tillbaka, kan behövas en coach igen så här i slutet av säsongen.

kom hem och åt min andra middag för dagen och också två semlor, gott:).

något helt random: kom häromdagen på att datorn blir väldigt tråkig utan ljud. upptäckte nämligen de då ljudet på min dator plötsligt slutade att fungera. det var inte särskilt roligt eftersom det är skönt att kunna sitta och lyssna på musik och se på film. men nu har det i alla fall löst sig och det funkar igen, sån tur e

meningen med ett träningsprogram om man inte följer det?:P

vissa är kanske inte så smarta, eller säger i alla fall inte alltid det rätta

tur det

ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0