något ovant

Ojoj, mannen, myten, legenden även han som inte har någon facebook till mångas besvikelse har skaffat sin egen BLOGG. Inte för att jag förväntar mig att det ska vara någon riktig publikmagnet men det kan va roligt att föra lite avhandlingar om vad som händer under dagarna.

så då får man väl börja med denna tisdag. Gick i skolan till 12 snåret. Hann med att ha matte/fysik satte mig med en klurig uppgift då jag inte orkade arbeta så mycket. Att inte arbeta har varit ganska gångbart en tid. Sedan satte jag mig och läste lite inför vårat special idrottsprov som vi ska ha på måndag. (Gick också det väldigt bra). Jag tog sedan en rask promenad ner till stan där jag träffade kim. Vi gick runt, åt, fikade och pratade om allt mellan himmel och jord (eller inte) ganska låsta till vissa teman sådär.

sedan var det dags för träningen. få där men många målvakter för en gångs skull, vilket va nice:D, i övrigt hade vi ungtuppar lekstuga stora delar av två målsspelet.

nu är det dags för lite plugg

ha det


Kommentarer
Postat av: klingan

haha vilket liv du har???:(

2008-01-30 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0