oj så det kan gå

ja igår va ju en ganska sjuk dag, jag vaknade och ringde till jonas för att se vad han hade för sig. han hade precis vaknat på någon soffa men skulle i alla fall ta sig till mig så skulle vi hitta på något. efter ett tag ringer telefonen och jonas frågar om jag vill slå följe på en golfrunda. vi åker i väg mot golfbanan, först går vi in och beställer en tid och hon i kassan kunde knappt hålla sig för skratt när hon hörde att jag skulle vara åskådare, men det var bara början. vi går ut i bilen igen och jonas ska byta om till shorts och skjorta. när detta är gjort går han ur bilen och det kommer en dam som nätt och jämnt råkar trycka igen bildörren. inget speciellt med det kan tyckas, men problemet var att bilen hade låst sig automatiskt och jonas hade lånat bilen och hade därför båda nycklarna liggandes i baksätet. vi var alltså utelåsta från vår egen bil och jonas telefon, körkort och andra tillhörigheter var bara något man kunde skymta genom fönstret. sedan började jakten, vi åkte runt i uppsala för att försöka få tips eller tag på en bra låssmed. men det verkade hopplöst, en del sa att man borde krossa rutan andra att man skulle betala typ 1500:- för helvetet. jag vet fortfarande inte om det löst sig men jag hoppas det. 

efter den lilla utflykten blev det fysträning och truppen ser stark ut nu, lite liten bara?;D

efter träningen kom E.T hem till mig för att slå mig följe till en gammal klasskompis till mig för kvällens håll i gång. men s mycket till drag blev det kanske inte men måste väl säga att Micke höll ställningarna uppe för kvällen, skratta nästan så att jag krampade alltså.

åh nu är det inte långt kvar till matchen heller, kommer bli spännande. och i en annan del av fotbollsvärlden: vafan händer Barcelona kickar Ronaldinho, nu kan de glömma att jag tackar ja till ett proffskontrakt där nästa gång de ringer;)

ciaociao 

Kommentarer
Postat av: blondinbella

aaa, de va typ det zååååååå typizkt:)! azzå zamma zak hände mig för typ jäte jäte längesen. typ så azz längesen:)

men jag ringde min kompis blondinvickis från bergsbrunna. hon tog med sin dildo så krossa vi typ framrutan, men det va fel för nycklarna låg i baksätet så vi fick krossa bakrutan oxå:( vad tossit det kan gå hahahhahahahahahahh:)

2008-07-16 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0