nu var det sommarlov på schemat

ojoj, inte skrivit på länge nu alltså. har haft annat skoj att göra i det vackra vädret.

onsdags förra veckan så drog jag ner med stephens och olof till katte-skrapan-kampen och kollade på de sista tävlingarna. sedan ner på stan en sväng med olof. tog efter det en sväng förbi kim.
 
på tordagen var man ledig, träffade E.T och drog senare på kvällen till en mycket trevlig tillställning vid fyris.

fredagen var det nationaldag=ledigt. tog det lugnt, fick besök från södrare delar av landet. på kvällen blev det grillning i sunnersta med lite fotboll och kubb som efterrätt, var en mycket trevlig kväll.

lördagen så tog man det lugnt ner på stan och kollade på beachvolleyboll med bröderna. gick in till stan och träffade paulsson och aron. paulsson kom senare hem till mig och vi kollade på em-premiären. dock lyckades jag somna. jonas kom också förbi en stund på kvällen.

söndag, ner mot stan, stannade vid studenternas för att kolla när E.T spelade tennis. sedan blev det glass och mys på stan.

måndag, ledigt. var och hämtade min innebandyklubba i skolan på morgonen. sedan bar det av hem till jonas och efter det förbi lundellska för betygssnack innan det bar in till stan. där jonas klippte sig. sedan blev det lite fika och så.

tisdag, sveriges em-premiär. kollade tillsammans med ett gäng hemma hos mattsson, hög och god stämning. mycket trevligt.

nu har lovet börjat efter dagens avslutning.

oh la la...

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0