va ska man göra nu

vad ska man göra nu när man inte har något plugg längre? hehe svårt att komma på något redan första dagen.

för övrigt är man sjuk och blev helt slutkörd av att stå brännare i brännboll i fem minuter, konditionen är på topp och i morgon drar försäsongsträningen igång, grrg.

aja i helgen så har jag tagit det ganska lugnt, var på talangkampen och stan i fredags. på lördagen grillades det hos anton. efter det drog vi vidare och tillsist hamnade jag hos stephens. på söndagen hämtade jag lite saker som jag lämnat hos anton dagen innan, innan jag cyklade hem och tog det lugnt. på eftermiddagen kom det besök från ö-vik och även min bror hade kommit hem igen och fyllde år dagen till ära. det blev tårta och grill igen. sedan blev det religionsplugg in mot småtimmarna.

idag var det skola, och en rätt slapp dag med vackert väder.

och imorgon är det rosendagen också

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0