-han ska dö -jo du med min vän

drog till gymmet en stund där jag träffade kim och elis. tränade lite slött sådär, innan jag promenerade ner mot svandammen för att träffa Thorelli, som precis var klar med sin träning. vi snackade lite och gick till fågelsången för att träffa amanda och anna som erik skickat för att köpa mellanmål, precis innan vi ska gå och käka en kinabuffé, men det kan väl vara bra med en liten uppvärmning, vad vet jag. vi skulle i alla fall käka på fugu men när vi kom dit var det stängt. så vi gick vidare till dragon palace. vi slog oss ned och det var en hel del roliga historier som kom upp och sådär men jag blev tyvärr tvungen att dra. skulle nämligen på träning.

tog bussen ut till gottsunda. hade träning, en träning som kändes mer givande än vanligt i alla fall och det var skönt det, även om det inte är superkul att spela nhl-spel i slutet men vad gör man inte om man är kort om mannar. och när jag kom hem fick jag en tröjja av far som han köpt när han var i stockholmet, trevligt.

ha det

Kommentarer
Postat av: Sue

Nämen vad roligt att du hittade mig :D Allt bra med dig nu för tiden?

2008-03-28 @ 18:48:17
URL: http://suue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0