billigt men inge bra

Igår så var jag först till mamma och kollade på lite tv innan jag gick vidare till kim, där jag tillbringade natten. var kanske inte jättemunter men vi hade ganska kul ändå. Vi gjorde världens fika med scones och en egen variant av chokladbollar och också varmchoklad med grädde. det var riktigt smaskigt även om man blev väldigt mätt. senare så gick vi och hyrde film. det blev The guardian, den var rätt hygglig men något overklig och förutsägbar som vanligt. vi hyrde också Mr. bean på semester och det var riktigt skit, orkade inte kolla igenom den så jag gick och diskade istället. idag gjorde vi inte alls särskillt mycket, men tiden rann iväg ändå och nu snart ska jag kolla innebandy på tv tror jag.

att hata sig själv så mycket att man hatar andra

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0