borde va förbjudet

idag hade jag spanska för första gången på evigheter kändes det som. vi ska översätta en barnbok så lektionerna just nu är rätt roliga. efter spanskan var det dags för religion  och sedan  svenska.  där jag  började finslipa  inför mitt reportage.  Till lunch  erbjöds lite av varje  jag hoppades på att det skulle finnas  rester av  gårdagens wok men så var inte fallet. istället blev det taco gratäng. fick komplimang av en av våra mattanter att jag var snygg också, det satt ju fint, hehe. efter lunchen var det fysik som gällde. innan det var information i matsalen om individuellt val i för trean. har bestämt mig för att utvidga min poängplan och läsa matte E.

sedan gick jag och jonas hem till min mamma för att hämta träningsgrejjer och sedan åka ner på stan för att äta. på bussen stötte jag på biljettkontrollanterna för första gången, spännande. lite konstigt bara att om det finns 3st utbildade i uppsala så ska alla 3 kliva på samma buss. även om jag förstår att det är taktiskt för att ingen ska kunna smita så är det samtidigt idiotiskt men men jag hade i alla fall betalat. på stan käkade vi på max innan det var dags för att ta nästa buss till allians och träna. träningen gick väl inte så bra men var inte heller så seriös kändes det som.

efter träningen åkte jag för att träffa E.T och genomföra min intervju till reportaget och det gick väl rätt hyggligt ändå. trevligt att ses, var rätt länge sen sist kändes det som.

det som är vardag för en själv är något nytt för någon annan, eller vågar inte folk säga något till mig?:P va säger du jonas?

ha det

Kommentarer
Postat av: Astrid

ååh intervjuade du ET!? ville han phone home?

2008-03-06 @ 13:48:11
URL: http://korf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0