det går inte

gårdagen inleddes ganska lugnt. stack ut tillsammans med pappa för att övningsköra och det går bättre och bättre för varje gång så det är väl bara att fortsätta träna.  när jag kom hem från körningen så beslutade jag och kim att vi skulle ta en promenad. Han kom till mig och vi gick tillsammans runt södra gottsunda och hela sunnersta. svängen tog uppemot 3 timmar. men det var rätt skönt att gå så. när jag kom hem så bestämdes det att jag skulle ner på bio med lina, linda och paulsson. fick en liten tillrättavisning av pappa innan jag åkte ner på stan för att möta de andra. vi skulle se filmen walk hard. den var ganska rolig, ingen skräckfilm i alla fall. men som vanligt var det väl lite av ett väntat och overkligt slut. efter bion gick jag med alla till stationen där de skulle ta bussen.

sen gick jag genom stan för att slutligen hamna hos kim. vi gick och hyrde film och det blev en klassiker, nämligen jalla jalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0