en dag i moll

efter lunchen som för övrigt var mycket god hade vi klassråd och sedan matte. och jag måste säga att matten har gått bra så här långt in i kursen, jag har fattat det mesta osv. men det tråkiga är väl att det bara är början på något större, svårare. men det får man väl ta, vem vet man kanske fattar då med, om än det är mindre troligt. efter matten skulle jag ha specialidrott på lundelska. men när jag väl cyklat dit stod det en lapp på dörren att lektionen var inställd. vilket var väldigt skönt eftersom jag var trött och nu fick sluta 2 timmar tidigare än planerat. 2 timmar som man borde ha placerat sig vid skolböckerna men i stället blev det vila framför tv:n och jag har fortfarande inte öppnat dem. men ska väl göra klart mitt reportage snart hoppas jag.

tss, va inbillar man sig

ha det

Kommentarer
Postat av: amanda

ha det

2008-03-10 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0