en hundradels sekund

idag började man med spanska efter evighetspromenaden till skolan. Vi jobbade på med våra barnböcker och jag insåg att i mitten av våran bok går 2 pappor och en mamma bort, en av dem på grund av för mycket alkohol... det är väl inte det första jag skulle skriva i en barnbok, men man får väl hoppas att det händer något lyckligare mot slutet. efter spanskan hade vi religion, insåg att vi hade prov om en vecka så det är väl dags att börja plugga snart antagligen. Efter det så var det svenska och jag lämnade in mitt reportage om E.T. Sedan fick vi skriva upp typiska ungdomsord eller kompis ord på tavlan. det var kul och se. Sedan var det lunch och den var som vanligt mycket god. efter den var det fysik och sedan information om inriktning i trean. det blir nog ma/fy/data.

efter informationen satt jag kvar en stund och skulle skriva lite labrapport men kom inte särskilt långt men har i alla fall en början nu vilket alltid är skönt. sedan missade jag första bussen till träningen på grund av att anton skulle dröja sig kvar, men det löste sig i alla fall även om vi fick byta buss på stan.

på träningen var vi inte särskilt många, 7st utespelare närmare bestämt och vi spelade match mest hela träningen och det gick inte så bra idag heller. det tisslades om att det skulle vara sista träningen för en tid framöver, något som låter otroligt skönt. känner mig som en fettsäck som försöker röra på sig. 

sedan åkte jag till mamma och åt middag och när jag kom så stod hon och gjorde snickers, mumsigt.

sovmorgon i morgon, lite för kort bara, några år till skulle vara skönt, skulle inte märkas om man va borta ett tag

I feel like that song

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0