en skolvecka till, till samligen

skrev inget inlägg om gårdagen, hade nämligen en labbrapport att producera de timmar jag var hemma. dagen inleddes i alla fall med en sovmorgon eftersom spanskan var inställd. sedan var det oförberett prov i engelska och det kan väl ha gått hur som helst. sedan var det lunch och efter den hade vi kemilabb, den var verkligen spännande:P efter det var det matte och sedan avslutades dagen med religion. efter skolan hängde jonas med mig hem, jag lagade mat medan han skrev på sin labbrapport. sedan åkte vi ner på stan där vi skildes åt, jag skulle nämligen på Storvreta-täby. en match som storvreta vann med 3-2 efter skittråkigt spel, framför allt från det ena laget, stockholmare. Dock så håller Modo på att gräva sin egna grav, dumt val att välja en annan norrlandsort till slutspelet, det är ju en helt annan sak än grundserien, det är krig och alla kan slå alla.

efter matchen satt jag och skrev på rapporten.

Idag hade jag också sovmorgon vilket var skönt, även om jag inte kunde sova längre än till sju så slapp man i alla fall gå till skolan direkt. Inledde dagen med svenska och fick reda på att engelskan vi skulle ha efter lunch var inställd, skönt, skulle egentligen ha redovisningar. Sedan var det dags för lunch, de som åt ansåg att den var god. det var nämligen fish & chips. efter lunch hade vi sista lektionen för dagen, nämligen biologi. och nu sitter man här ett vaniljhjärta fetare, tack anton, och funderar på att dra till stan.


ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0