en skymt räcker

igår kväll kom jonas och anton på besök. kollade först klart på innebandyn som storvreta förlorade, sämst. dock bjöd täby på en riktigt läcker straff, men jag orkar inte länka. sedan så satte grabbarna igång hundtricket. medan jag satte mig med datorn i knät eftersom jag kan filmen utantill. fick i uppdrag att komma över till "grannen" för det skulle tydliggen vara håll igång. och vi gick dit men var på väg hem en kvart senare typ. anton åkte hem och jonas stannade kvar över natten. han fick se klart den del av hundtricket han inte sett innan vi somnade.

när vi vaknade bestämde vi oss för att dra ner på stan. jonas skulle kolla på kostym vilket också gjordes. och jag gick och spanade på skor, som vanligt. fanns några snygga. men det ända som köptes var en tröjja och den va det jonas som slog till på, jag blev tomhänt.

efter några timmar började vi gå hemåt. tog en liten omväg för att kunna hålla sällskap så länge som möjligt.

sedan åkte jag iväg för att träna. vi spelade junisar mot gubbarna och ja... junisarna vann i alla fall ganska komforttabelt utan att något av lagen spelade bra. efter träningen hade vi möte och det sades hur det såg ut inför nästa år osv. det visade sig att vi skulle fortsätta träna på också...

orden som bara ekar i huvudet

ha det

Kommentarer
Postat av: Susanna

Är det Anders som gick i min klass på Hågadalsskolan? :D

2008-03-27 @ 00:59:13
URL: http://suue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0