lördag

Igår vaknade jag vid kvart över tolv, fast jag hade vaknat tidigare under morgonen också men ändå. Sedan gick jag till mamma och kollade på bandyfinalen på tv. Det var ju en "jättespännande" final måste man ju tillägga. efter finalen gick jag hem till pappa igen och åt lite innan jag åkte ner på stan. där träffade jag Sarah innan och jag skulle fylla på mitt busskort, men då var det såklart stängt med någon minuts marginal, menmen, åkte i alla fall ut till allians och kollade på Juniorslutspelsfinalen, som årstagården vann mot hagunda för övrigt. sedan var det bara hem och sova nästan. 

vad som händer idag är ännu oklart, behöver väl plugga i alla fall. 

ha det 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-16 @ 10:56:32
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0