skavsår

idag har jag inte gjort så mycket, när jag vaknade slog jag på tv:n det var ju vasaloppet. kanon program att somna om till. när jag sedan vaknade på riktigt så gjorde jag mig i ordning och började promenera först till mamma för att lämna en väska och sedan vidare ner mot stan. Gick in på ica och köpte lite godis och dricka och promenerade vidare till fyrishov. skulle kolla på Storvreta-dalen, utan sällskap. men efter första perioden träffade jag linda, anna, emma och slog mig ner med dem resten av matchen. storvreta vann för övrigt. efter matchen promenerade jag hemåt och på vägen plockade jag upp kim och vi gjorde sällskap hem. nu blire väl lite tv.

oförargligt, oförstående

ha det

Kommentarer
Postat av: annika

min kusse magnus spelar bandy. annars skulle jag väl aldrig titta, haha :P

2008-03-04 @ 19:22:07
URL: http://thinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0