skulle kanske behöva en liten Gabriel

har precis tagit paus i mitt pluggande av religion. provet kommer säkert gå kanon, menmen man får väl se sen. aja idag har jag i alla fall varit i skolan. inledde med lite kemi, rätt soft lektion för att sedan ta det ännu lugnare på fysiken. sedan var det dags för lunch innan det bar av för studie besök på EBC. det var faktiskt inte så tråkigt som man kunde tänka sig innan, vi hade i och för sig inte så lång föreläsning heller. dock så bjöds vi på en rundtur och dem trodde att våran skola saknade allt som liknade en labbsal men våra mikroskop var i alla fall fräschare, sug på den. sedan bjöd dem på frukt och godis vilket var nice samtidigt som de berättade vad man kunde läsa för biologiska inriktningar här i stan. efter detta så slutade vi och jag promenerade långsamt hemåt. visste vad som väntade, nämligen plugg.

Dagen till ära har jag också ätit tårta, grattis pappa. även grattis till Gunnel och alla de andra som fyller för dagen. det var en del märkte jag, haha.

hade träning idag också, första på länge kändes det som. det gick väl rätt hyffsat, dock så är det skönt att det inte är så många träningar kvar nu. blev anklagad av paulsson att ha fuskat med gårdagens träning men jag svor på en kebab att jag inte gjorde det men han vägrade att ge sig. bara så alla vet så fuskade jag inte.

sedan var det bara att åka hemåt och plugga igen, kul

seventeen and thinking about dying

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0