skulle kunna springa hur långt som helst

efter en natt med mycket dålig och lite sömn så drog jag till gymmet strax efter 11. skaffade nytt gymkort återigen, härligt. det första det kom att användas till var ett skivstångspass tillsammans med linda. det var rätt nice faktiskt även om jag var lite för fokuserad i mina egna banor ibland och missade lite vad instruktören sa, sånt som händer. med rutin blir man väl bättre och kanske lite smidigare(?). efter passet gick jag och linda ner på stan, där hon skulle träffa lina och jag skulle gå vidare var det tänkt. men istället så slog vi oss ner alla tre på cupido och käkade lite sallad. sedan skiljdes vi åt och jag gick å spanade in ett par brallor innan jag promenerade vidare till kim.

På vägen träffade jag lenni. vi gjorde sällskap en bit och snackade på. hemma hos kim stod han och simon i dörren beredda på att dra. vi skulle nämligen köra lasergame var det tänkt. men planerna gick i kras när vi kom dit och upptäckte att det var fullbokat hela kvällen. så vi stod och hängde utanför ett tag innan vi började promenera med övriga besvikna "soldater" in mot stan. jag, brorsan och kim svängde av för att gå till ica och köpa något att äta.

sedan gick jag och kim för att återigen möta simon och vi gick tillbaka till ica och köpte bröd och pålägg. när vi kom hem till kim gjorde han rågoda mackor. sedan åkte jag hemåt för att kolla på fotboll medan kim och simon bara hade börjat sin kväll. sista kvällen ute för gubben på ett halvår, hehe goodluck chuck:D.

ärlighet varar nog längst

idag så vaknade jag efter i alla fall lite bättre sömn än dagen innan och solen sken. så jag tog en drickyoghurt till frukost innan jag gick iväg till ica för att hämta ut ett brev på posten. när jag kom hem tog jag fram min bok som jag ska läsa över lovet och satte mig ute i solen och läste några sidor. 

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0