"vad har hänt med vår kapten"

idag somnade jag om en kvart efter att jag blivit väckt. skönt, men det blev lite stressigt, tog med mig frukosten till skolan, det är i och för sig en vana för tisdagar. den första frågan man fick av en lärare när man kom till skolan var hur är det fa´tt. Syftade väl på att man såg lite grinig ut skulle jag väl tro. Vi inledde i alla fall med en kemilektion. fick se en bild på en man som tagit överdrivet mycket anabola, såg inte allt för nice ut måste jag säga. stora muskler hade han dock. sedan var det matte för hela slanten resten av skoldagen. innan lunch fick vi en timme på oss att lösa en uppgift a och b men jag blev bara klar med a. efter lunchen som för övrigt bestod av chicken bits och en promenad på skolgården så hade vi tre timmar matte. vi skulle arbeta individuellt men fråga en som man var i par med om hjälp vid behov. men det var tyst vid vårat bord i alla fall. efter skolan gick jag hemåt. kröp ner framför tv:n och sov en stund. sedan åt jag pannkaka innan det bar av till träning

på träningen spelade vi 3 mot 3, var inte fler där och de som var där var juniorer. det gick väl inte så där jättebra måste jag säga. menmen, skulle vara skönt med lite annan träning snart.

är för övrigt relativt klar med reportaget nu och engelskaprovet sköts upp till nästa vecka, skönt.

A one-way ticket to anywhere?

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0