världens bäste?

jaa, skulle det finnas en pris till världens bäste "smitare" från skolarbete så skulle jag nog ta priset. Jag kan få de sämsta tv-programen bli nödvändiga att ändå kolla på. jag kan bli trött och välja vila istället för det som behövs göras. göra mat trots att jag inte är hungrig bara för att slippa, visst många andra hävdar väl att de är likadanna men jag tar nog priset i slutändan. trots att jag vet om problemet kommer jag inte lägga näsan i engelskaboken nu direkt. men har på något vis lyckats producera mitt reportage nu.

på tal om smita, det skulle vara ganska skönt att göra det. hitta en plats där man om inte passar bättre så ja, bara kommer iväg ett tag. spelar ändå inte så stor roll.

I´m only sixteen but feel like hundred years old

en annan världsmästare i dagarna är väl Stefan Holm, nice att lyckas ro åt sig ett guld, trodde att han va på väg mot lägre höjder, hade tydligen fel så det ryker om det.
 
det finns en till..

4:e inlägget för dagen, ytterligare ett sätt att smita från skolarbete?

kanske bara en tillfällighet

ha det

Kommentarer
Postat av: Astrid

ääh varför plugga? ha det! :D

2008-03-11 @ 11:16:46
URL: http://korf.blogg.se
Postat av: amanda

haha anders försök inte smita undan, jag såg hjärtdesignen!

2008-03-11 @ 18:11:33
Postat av: anders

haha, hann du se den:P

2008-03-11 @ 18:21:57
URL: http://jozon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0