why are these days?

måndag: hände inget speciellt

tisdag: gick till skolan som vanligt, men visste att det skulle vara en speciell dag. vi skulle nämligen ha en heldagslabb på biologin. vi skulle mixtra med lite DNA som vi fick utdelat, roligt, speciellt med alla hål som uppstod, aja. vi blev i alla fall klara 2 timmar innan beräknat och det var skönt. efter skolan tog jag med mig jonas hem. vi bakade en kladdkaka som vi tänkte avnjuta i solen men när den var klar var solen så gott som nere och det fick bli framför tv:n istället. efter att man ätit sin bit av kakan höll i alla fall jag på att somna. men avvärjde mig snabbt, skulle i väg på träning.

önskar man kunde sova bort om inte ett liv så i alla fall några år...

träningen gick väl ganska hyggligt även om den var slapp och det var första för mig på en dryg vecka. men det ska bli skönt med en avrundning nu, få träna lite annat och få tillbaka suget igen.

vad får alla att tro? och ibland vill man bara förlora minnet och framtiden

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0