det är inte där problemet ligger

torsdag idag då, dagen inleddes med natinella prov i engelska, det gick väl rätt hyggligt för att vara engelska i alla fall. skönt att veta att det är bland det sista man gör i det ämnesområdet under resten av sin gymnasietid. efter lunch hade vi kemi och genomgångar inför nästa veckas slutprov, och måste erkänna att man glömt en del under året asså. slutade dagen med matte, för att sedan gå till gymmet och vidare hemåt. när jag kom hem så somnade jag nästan direkt framför tv:n, konstigt? nej, man vet ju att det finns massa arbete och göra så det är skönare att sova. när jag vaknade till liv gick jag till mamma och lagade mat för att tillsist börja slöa vid datorn.

igår så hade jag ingen spanska på morgonen men jag gick upp i alla fall och tog innebandyklubban med mig i högsta hugg då jag cyklade till gymmet. spelade en timmes innebandy innan jag skulle ha religion och prata om sekter. efter det var det svenska och vi skulle jobba med våran essä, har dock inte kommit så långt, om ens någon vart. skön dag med tanke på att det var ända dagen den här veckan man inte hade prov. efter lunchen hade vi fysik innan jag gick till gymmet och senare även till mamma för att kolla på hockey.

mina damer och herrar sverige är i vm-semi, dock är det nog stopp där.

jaha, så ni ska kolla på bratzen som spelar volleyboll då eller?

klippt, men det blev kort, kanske lite väl kort
och ett smartskaft svarar då denne fick reda på att det skett "härligt spara till backet" ;S kanske var denne på lyset eller upptagen med annat?

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0