du kommer in som en isbit och... ler

då skulle man skriva igen då, valborg i onsdags men orkar inte gå in på för mycket detaljer den som vill veta får fråga in real life. kan ändå summeras med grillning, promenader till olika uppehällen men inte allt för mycket action någonstans. inledde dock dagen med en joggingtur tillsammans med E.T. Ogillades lite av vissa kanske.

energispridare, ohlala

Igår så tog jag en joggingtur nästan direkt efter att jag vaknat. hämtade en min tröja nere på stan som jag hade lånat ut kvällen innan. senare på dagen åkte jag ut till E.T med familj för att äta middag, spela pingis och bara ta det lugnt.

idag så vaknade jag och gick nästan direkt till gymmet. sedan hemåt där man sitter nu.

mycket konstiga blickar, förhastade slutsatser kan vara farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0