free fallin´

ledig dag, eller ja operation dagsverke, ska hålla koll på några rabatter åt min far under veckan så särskilt ansträngande kan jag inte säga att det var. när jag vattnat det som krävdes för dagen gick jag till gymmet. senare på dagen drog jag ner mot stan för att inhandla mat till kvällens underhållning nämligen grillning. jag dukade upp med riktigt fräscha och goda hamburgare a´la Carlsson. nu är man hemma igen och ska väl börja krypa till kojs så saktliga för att orka med skolan imorgon igen.

helvete, mina hörlurar har gått sönder, ska kanske vara glad att det inte var mp3:n dock medtanke på att det var den som bjöds på flygturen under gårdagen.

jag tror både sverige och ryssland går ut som förlorare, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0