I would give everything

spännande, hockey-finalen mellan ryssland och kanada gick precis till förlängning. sitter just nu hos min mor och jag och brorsan har tryckt i oss godis för typ 50dagen i rad eller något sådant. måste bli ett stopp på den där trenden, men är det hockey och billigt godis så är det. menmen dagen har annars spenderats på gymmet, bilen då jag övningskörde och framför tv:n/datorn. har också sovit en hel del, skönt faktiskt även om det finns roligare saker men.

har inte fått reda på vem tjejen var som gett i väg mitt nummer var, men jag har i och för sig inte försökt heller.

borde egentligen göra massa skolarbete men orken tryter och argumentet består, det är ju trots allt hockey.

har Per Ledin börjat gymma på stallet, kanske är han kompis med sliskot?

förstår,

fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0