nu är det snart igång igen

har inte skrivit på ett tag, hade skolkamp i onsdags, vi slutade delad tvåa. men vi lär i alla fall ha den skönaste rektorn i uppsala. han satt nämligen och skrek för allt han var värd under volleybollens uppvärmning innan han efter en stund utbryter "det här är bara uppvärmningen" och det var det tydligen också. han höll i gång med sång hela matchen igenom, hehe.  efter kampen drog jag och träna för att senare sätta mig med fysikböckerna.

på tordagen fick vi tillbaka engelskanationella, eller i alla fall två delar. och på eftermiddagen var det dags för fysikprov, vet ej hur det gick men hoppas det gick någorlunda bra. sedan skapade vi en egen livsåskådning på religionen samtidigt som vi bjöds på glass. efter skolan gick jag till gymmet och sedan vidare hemåt. väl där glödde kolen i grillen inför middagen. stoppade i mig maten innan det bar av till spelarmöte ute i gottsunda.

idag var det specialidrott på morgonen för att sedan gå till gymmet och efter det skolan för att äta lunch. hade dock inga lektioner så nu sitter man hemma.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0