om man bara kunde sikta

jahaja då var den här helgen nästan förbi, och man har inte gjort särskilt mycket alls. det var dock skönt att bli av med matte c i fredags och efter det träna lite för att slutligen grilla ett antal gånger.

på lördagen gjorde jag inte särskilt mycket. det var tänkt att jag skulle plugga men det blev gym och hockey istället.

idag så var jag på gymmet innan jag tog en sväng ner mot stan för att kolla på cykeltävling som utspelade sig där. sedan skulle jag hem och plugga men somnade istället och gick sedan en golfrunda med kim och albin. senare blir det väl nba-tittande.

hatar att höra musik i mobilhögtalren ändå gik jag själv och lyssnade på det häromdagen och efter en stund kom jag på mig själv med att jag gick och sjöng med min vackra stämma och det kanske inte va så konstigt att tanten jag möttet kollade så konstigt.

imorgon är det skola igen och nationellt prov i spanska, segt

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0